زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 11:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 165
نویسنده پیام
hkermani99
آنلاین

ارسال‌ها : 2
عضویت: 14 /12 /1398
برخی کاربردهای کف کاذب

کف کاذب برای شما همان کاری را انجام می دهد که سقف های کاذب انجام می دهند، یعنی یک فضای مخصوص در محیط سازه شما به وجود می آورند. در مقاله کف کاذب floorcell توضیحاتی درباره موارد استفاده از کف های کاذب خواهیم داد.
اگر این سوال برای شما ایجاد شده است که معنای کف کاذب چیست این را بدانید که کف کاذب از این جهت کاذب نامگذاری شده است که سازه اصلی ساختمان نیست و با نصب اجزای مختلف، یک سطح ساختگی را به عنوان سطح اصلی ساختمان ایجاد می کنیم تا از فضای ایجاد شده بتوانیم به منظورهای مختلفی استفاده کنیم. اصلی ترین و پرکاربردترین استفاده از کف کاذب floorcell، پوشاندن تاسیسات زیاد و سیم کشی و کابل کشی های موجود در ساختمان ها می باشد. همان طور که سقف کاذب با ایجاد فضای مناسب علاوه بر ظاهر خوب، دسترسی بسیار راحتی را برای تاسیسات فراهم می کند، کف های کاذب فولادی یا کف های کاذب آلومینیومی نیز بنا بر نوع کاربردشان در اماکنی که حجم کابل کشی ها بسیار زیاد باشد می تواند تاثیر شگرفی در دسترسی و سادگی داشته باشد.
اجرای کف کاذب floorcell برای اتاق های سرور، اتاق های کنترل، دیتا سنتر ها، پست های برق و مخابرات، برجک های کنترل و اتاق های قرنطینه اهمیت بسیار بالایی دارد. در این اماکن بدلیل حیاتی بودن و در عین حال پتانسیل بالا برای آتش سوزی، باید الزامات امنیتی به درستی رعایت شود که کف کاذب این مهم را به خوبی انجام می دهد.
کف کاذب شرکت floorcell با ایجاد این فضا و کاهش ریسک اتصالات و همچنین خطر آتش سوزی ناشی از سهل انگاری در پوشش سیم ها و کابل ها، تهویه مناسب و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، از مهمترین ملزومات برای پیشگیری از خطرات احتمالی به شمار می رود.
همچنین میتوان افزود ساده ترین مساله ای که درمورد این پوشش وجود دارد، ایجاد آرامش بصری و فضایی ساده و بدون بهم ریختگی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و از جمله کاربردهای کف کاذب است.

چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 19:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :