loading...
بروزترین سایت عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
miss بازدید : 188 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

چند روز پیش رفته بودم مغازه داداشم (لوازم خانگی)مشتری اومد داخل مغازه پرسید؟
این یخچالا سفید چه رنگیه؟
داداشمم گفت نقره ای!!! من که غش کردم از خنده یارو و داداشمم هنگ کرده بودند….!!!

.

‘ دیشب رفتم پارک
۳ نفر والیبال بازی میکردن
۲ نفر بدمینتون

.
.
.
.
.
.
یه دویست سیصد نفری هم زغال میچرخوندن…

.

همیشه آخر ترم به این فکر میکنم
.
.
.
.
.
.
که من دقیقا توی طول ترم چ غلطی میکردم

.

ﻣﻦ ﻏﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﻻﺑﻼﯼ ﺳﺒﯿﻞ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پیامک ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﯾﮏ ﺑﺴﯿﺠﯽ خطاب ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩش

.

۵ ساعت یه بند پای نت بودم هیچیم نشد …
تا کتابمو باز کردم
گشنم شد
خوابم گرفت
حالت تهوع گرفتم
و….
کم مونده بود سرطان بگیرم که …
دیگه کتابمو بستم !
والللاااا…
از سلامتیم که واجب تر نیست …!

.

ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ ﺗﻬﺮﺍﻥ :

ﺗﺎﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺴﺎﻁ ﺷﺎﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺎﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻓﺮﺍﻫﻢ

ﺍﺳﺖ ﺁﻧﺎﻥ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﻤﯿﺪﻫﻨﺪ

.

.

ﻓﮑﺮﮐﻨﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺩﯾﺴﮑﻮﻫﺎ ﻭ ﮐﺎﻓﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻦ.پ

ﺣﺎﻻ ﭼﯿﮑﺎﺭﮐﻨﯿﻢ؟؟؟؟

.

روزی حکیمی به دستشویی رفت
.
.
.
.
.
.
در زدند و گفتند یا شیخ بیرون آ

حکیم بیرون آمد!
😐

عه چرا اینطوری شد
من انتظار جمله ی فلسفی داشتم!

.

زن نباس داداش داشته باشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوبیت نداره آدم زنش عمه شه 😐

.

ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻠﺦ ﺍﺳﺖ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺗﻪ ﺧﯿﺎﺭ !!
ﭼﯿﻪ ! ؟ ! ﺗﻪ ﺧﯿﺎﺭ ﺗﻠﺨﻪ ﺩﯾﮕﻪ |:
ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻧﺎﻟﻪ ﯼ ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻨﻢ ! ﺍﻭﻧﻢ ﻣﻦ !!!

.

همسایمون عطر مشهد سوغات آورده،منم ریختمش توی کولر!!
حال و هوای امامزاده گرفته خونمون،اصن یه فضای معنوی شده
خلاصه بگم نائب الزیاره همتون هستم :)

.

حیف نون خوابیده بود رفتن بیدارش کنن دیدن پین کد میخواد!!!

.

از بس تو دنیای مجازی همه عرق خور و علف کش و لاتن
روم نمیشه بگم صبحا ۲لیوان شیر میخورم

.

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺷﺮﻭﻉ ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺳﺨﺘﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ
ﺍﺩﺍ ﺗﻨﮕﺎﺭﻭ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻥ
ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ:|
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮکت ﺍﮔﻪ ﺩﺭﻭﻍﺑﮕﻢ

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ تو بانک ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﻫﻢ دعوا ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ، ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ:
ﻧﺬﺍﺭ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻭﺍ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﯾﻨﻢ ﺑﻬﺕ!!!!!
ﯾﻌﻨﯽ این بشر ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺶ ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ
ﻋﻠﻢ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯼ ﻭ ﻣﺒﺤﺚ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ! 😐

.

ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺳﺮﻣﺎﺧﻮﺭﺩﻩ
ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﯿﺎﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺯﯾﺮﻩ ﮐﺮﺳﯽ ﻋﺮﻕ ﮐﻨﯽ
ﺧﻮﺏ ﺷﯽ
.
.
.
.

.
.
.
.
ﻣﯿﮕﻪ ﻥ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﺑﺰﻧﻢ ﺩﺭﺩﺵ ﮐﻤﺘﺮﻩ
مگه کرسی درد داره؟؟؟

.

داشتیم می رفتیم مهمونی بعد به گودزیلامون می گم اونجا بی ادبی نکنیا اون گفت باوشه
اونجا بودیم که یه دفه گودزیلامون بهم گفت داداش لوله ادرارم پر شده !!!
من : جاااااان ؟!!!!!!؟!!
گودزیلا : خوب خودت گفتی که با ادب باشم خوب پس جیش دارم…!!!

.

تا حالا ب راه رفتن مارمولک دقت کردین؟؟
دوقدم میره وایمیسه….
باز چهار قدم میره وایمیسه…
دوباره یکم میره وایمیسه…
همش فک میکنه ی چیزی جا گذاشته.

.

فک کنم چشمای من الاغ داره
.
.
.
.
.
.
.
لامصب جفتک میزنه همه رو میپرونه

.

دوس دخترمو بردم خونمون گفتم بار اول و ولش کنـم بزارم اعتماد کنــه!!!

الان اس ام اس داده چـــطــــوری سـنـبــل خـــان:|

.

من،
نه از آمریکا میترسم،
نه از عربستان،
نه از عراق
و نه از داعش !!!

ولی از هند میترسم!

خدایی اگه اینا حمله کنن چطوری باید بزنیمشون؟؟

دیشب تو یه فیلم، سلمان خان موشک رو با دست گرفت!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 2,521
  • بازدید سال : 31,705
  • بازدید کلی : 117,838